Danone lanseaza „Gusta viata zambind”, o noua platforma de brand

Postat de IMAGE_PR in Alimente pe 7 Mar 2014, 18:13

Articol pe placul a 1 bucatarasi
comenteaza

„Noua platforma „Gusta viata zambind” este construita in jurul misiunii Danone de a aduce sanatate prin alimente, prin iaurturi gustoase și de cea mai buna calitate, produse in Romania, astfel contribuind la o viata mai buna și mai plina de bucurie pentru consumatorii noștri.
Alimentatia corecta este esentiala pentru sanatate, iar prin iaurturile Danone, noi punem la dispozitia consumatorilor o alegere simpla care ii va ajuta sa aiba grija de sanatatea lor. Prioritatea noastra este sa oferim produse de cea mai buna calitate, care raspund preferintelor romanilor de toate varstele, folosind expertiza internationala de aproape un secol a Danone și cele mai bune resurse locale. Cumparam doar lapte de cea mai buna calitate de la fermierii romani și il procesam in primele 24 de ore in fabrica noastra din București, care lucreaza la cele mai inalte standarde europene de productie. Astfel putem oferi consumatorilor noștri produse care se mentin proaspete mai mult timp, fara sa folosim conservanti.
Suntem mandri ca, dupa toate eforturile și pasiunea pe care le investim, brandurile noastre au ramas alegerea preferata a consumatorilor din Romania in toti acești 15 ani de cand suntem prezenti pe piata locala. Acest lucru ne permite sa continuam sa investim in fabrica noastra din Romania, in angajatii noștri și in fermele partenere.
Pe scurt, aceasta abordare intemeiata pe produse sanatoase, un business sanatos, oameni sanatoși și fericiti reprezinta esenta noii platforme „Gusta viata zambind”, explica Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.
Noua platforma de brand Danone se reflecta la nivel vizual printr-un logo și un slogan nou, in care zambetul este elementul central. Campania de comunicare este sustinuta prin spot TV (click link), o noua platforma de comunicare online www.gustaviatazambind.ro, un ambalaj nou pentru produsele de baza Danone: Natural, Delicios, Danone de baut, Sana, Lapte batut și Danone dietetic. Danone Natural și Delicios sunt primele iaurturi produse in fabrica Danone, in anul 1999, dupa achizitionarea și retehnologizarea fostei fabrici Miorita.
Danone a investit peste 300 milioane lei in Romania, in ultimii 15 ani. La inceputul acestui an, Danone a investit jumatate de milion de euro intr-o linie automata de transport și paletizare, care include primul robot industrial folosit intr-o fabrica de lactate din Romania.
Cele peste 1.000.000 de produse care ies zilnic pe portile fabricii din București respecta cele mai inalte standarde internationale de calitate. In laboratorul din incinta fabricii lucreaza 20 de specialiști care efectueaza zilnic intre 1600-1800 de analize pentru a verifica laptele, ingredientele, ambalajele, produsele finale și chiar aerul din sectia de ambalare. Danone Romania a implementat standardul cel mai inalt pentru sistemul de management al sigurantei alimentare – FSSC 22000.


Danone in Romania
DANONE Romania este lider de piaţa in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2012 o cifra de afaceri de 506 milioane lei. Compania are in portofoliu peste 80 de referinţe de produs, produse in majoritate in fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Cele mai de succes branduri ale Danone in Romania sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Traditii și OIKOS.
Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi locale in 1999, iar in prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate in Romania poarta marca Danone. De asemenea, compania a produs pentru prima data in Romania iaurturi cu fructe in 1999, cand a introdus și iaurturile de baut.
Compania DANONE Romania face parte din Grupul DANONE, prezent in 120 de ţari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, deţinand locul 1 in lume in fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a inregistrat in 2013 vanzari de peste 20 miliarde EURO.
Danone a facut primul pas pe piata inca din 1919, in Barcelona, cand Isaac Carasso a inceput sa vanda primele iaurturi in farmacii, ca un leac pentru infectiile intestinale, care afectau in special  copiii.  Astazi, divizia de lactate este puternic dedicata misiunii companiei de a aduce sanatate prin alimente unui numar cat mai mare de oameni și pune pe piata o gama variata de produse lactate proaspete gustoase și nutritive in mai mult de 70 de tari in intreaga lume. Cele mai renumite marci Danone includ produse lactate fermentate cu probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino), iaurturi in stil grecesc și bogate in proteine (Oikos), marci de rasfat (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe.


Comentarii (0)

Adauga comentariu
  • zambet
    • :))
    • :)
    • :D
    • =D>
    • >:D<
    • :x
    • :-*
    • :S
    • >:)
    • :">
    • :((
    • :(
    • ;)
    • :P
    • =))
    • :-h
    • :-q
    • :-bd
    • <:-P
    • :-??
    • \:D/
    • ;;)
    • @};-
    • ~O)